عاشقانه در قاب

عاشقانه در قاب

دوستت دارم های خاک خورده

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


باشماهام

با شماهــــــــــام !!

با شما که با یکی دوس شدی که تاحالا باکسی به اندازه ی تو نزدیک نشده !

میدونی مسئولیتتـــــــــــــــــــــــ خیلی زیاده !

نزا فک کنه عشق بازیه ، حتی اگه میخوای باش بازی کنی...

نزا فک کنه واسه تنش میخوانش و عشق معنی نداره ،

حتی اگه آدم کثیفی هستیـــــــــــــــــ ! ببخشید ها !

اصن ببین این همه دختر و پسر که دنبال هرزگی هستن !

ول کن برو سراغ اونا نزا اونمــــــــــــــــــــــــــ یکی مث تو شه ...

یا حداقل با اون مثه قبلیــــــــــــــــــــــا رفتار نکن

http://up.irantrack.com/images/t1mz002oqknqqf9voke.jpg



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت18:18---15 بهمن 1391
ممنون که اومدی....
بی زحمت اگه تو نظرسنجیشرکت نکردی یه سر بزن شرکت کن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محدثه تاريخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان عزیز از اینکه وقت گذاشتین و چشای نازتونو دوختین و به من و وبلاگم فرصت دادین وقتتونو بگیرم ممنونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، گاهی وقت ها دلم میخواهد بگویم : من رفتم باهات قهرم دیگه تموم!!!دیگه دوستت ندارم...... و چقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس؟ غلط میکنی که بری....مگه دسته خودته؟رفتن به این راحتی نیست.... اما...... نمیدانم چه حکمتی است که آدمی همیشه اینجور وقتا می شنود: به جهنم.....!!!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to zero009894.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com